ponedeljek, 16. april 2018

Voščilnica z nenavadnim odpiranjem "po Vančino"

Draga Vanči,
ni te več med nami. Za vedno pa boš v naših srcih s svojo kreativno energijo, vsemi posnetki in nasveti. Hvala za vse, kar si doprinesla svetu ustvarjanja. Pogrešali te bomo!

Ko sem izdelala to voščilnico, je bila Vanči še z nami. Zares sem upala, da bo premagala bolezen in nas bo še naprej razveseljevala s svojimi nasveti. Žal se včasih stvari ne iztečejo po naših željah.

Izziv je bil hud, saj je Vanči ustvarila zares veliko zanimivih posnetkov in bi lahko preživela dneve ob gledanju in izbiranju, ustvarila pa ne bi ničesar. Zato sem se odločila, da bom nekaj izdelala po prvem posnetku, ki me bo navdahnil. Mislite, da je bilo težko ... po ogledu prvega posnetka sem se lotila dela!


Kako sem naredila osnovo, ne bom razlagala, saj Vančin posnetek pove več kot tisoč besed.


Jaz sem sicer prepogib obrnila, ker mi je pri poskusnem odpiranju tako bolj ustrezalo ... mogoče zato, ker sem psevdo levičarka (pišem z desno, črtalo za oči pa si nanašam z levo).


Najprej sem kos papirja senčila z zelenim in modrim Distress Inkom, nato sem iz tega kartončka izrezala pravokotnik. Z isto šablono sem izrezala še rjav kartonček. Ker pa sem hotela ozek rjav rob okrog zeleno-rjavega kartončka, sem le-tega morala rezati dvakrat. V drugo sem že izrezan kartonček zamaknila zgoraj in levo čez rob ter ponovno rezala. Na koncu sem se odločila, da bom pokazala malo več rjave in sem zgornji kartonček nalepila malo počez. To lego sem ponovila tudi v notranjosti. Voščilo se nahaja na spodnjem kraku, uokvirjena rožica pa na zgornjem. Pomembno pa je, da ko je voščilnica zaprta, sta oba dela popolnoma simetrična.


Na ta kartonček sem zalepila preprosto rožico iz rjavega papirja, ki sem ga prebarvala s pisalom z bleščicami in rožici dala lep zlat lesk.


 Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Max Bringmann KG; bel šeleshamer; natur papir
BARVE/INK
Distress Ink (Faded Jeans; Pine Needles);  Sakura Gelly Roll (Clear Star)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Mini voščila); Nellie Snellen (Photo frames); Memory Box (Forget me not stem)

5 komentarjev:

Billie A pravi ...

Pretty card and design. Thanks for sharing over at Aud Sentiments.


Billie A
Aud Sentiments
Creative With Stamps
Catch The Bug
Inspiration Destination
The Merry Christmas Challenge
Sunny Day Crafting
Pause Dream Enjoy
Craftaholic R US
Always Happy Birthday

stampwithamyk pravi ...

So pretty! Love the colors that you used and the fun design! Thanks for joining us at Stamp Ink Paper, hope to see you again soon!

Vladuška pravi ...

Super, da si tako hitro našla navdih in izdelala to zanimivo in posebno voščilnico.

tilly pravi ...

a sweet image and lovely design and colours, thanks for sharing at crafty catz challenge
Tilly

MiaPuh pravi ...

Great Card Thanks for joining us in our 8th Birthday celebration at Aud Sentiments

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022