ponedeljek, 31. julij 2017

ATC: Moje živali - maček Fačino

Ker zadnje dni ni bilo velike volje za ustvarjanje, sem se lotila z nečim malim ... nadaljujem serijo ATC-jev z domačimi živalmi. Ta maček je izmed vseh hišnih ljubljenčkov zame najpomembnejši. Pritepel se je k hiši točno na moj rojstni dan, jeseni leta 1985. Še zdaj se spomnim, kako smo ga na rojstnodnevni zabavi tihotapili v hišo ... skrivala sem ga pod majico, rep pa je veselo štrlel izpod nje. Starši so mi najprej dovolili, da ga imam le zunaj, kmalu pa je postal skoraj član družine ... pravili smo, da zna govoriti. Priljubljen je bil po vsej soseski, ker je lovil miši in podgane, ptiče pa je puščal na miru. Ime pa sem mu dala po takrat aktualni (smešni in malo žaljivi) frazi na italijanski TV "Faccia da strudel" ... kar je potem postalo "FAČINO", tj. Obrazek.


Najprej sem odtisnila krog na sredino papirja ter ga posula s prozornim reliefnim prahom. Ker za podlago uporabljam škatle Kljunčkovih priljubljenih piškotov, krog ni popolnoma bel. Celoto sem senčila s srednje rjavim Distress Inkom Brushed Corduroy. Na osnovi sem še odtisnila obrobo ter vse skupaj poškropila najprej z vodo z zlatimi bleščicami, nato še z belim Izink tušem.


Med sušenjem osnove sem izdelala ostale elemente. Mačka sem imela že pripravljenega, le obrezati sem ga morala, izrezala sem še oblaček z napisom "MAU" ... tako se je Fačino oglašal. In še klobčič volne, s katerim se je zelo rad igral. Tudi ko je bil že star, saj smo ga pri hiši imeli dobrih 6 let ... potem pa je kar naenkrat izginil ... pravijo, da mačke grejo umreti na samo.


Nazadnje sem še odtisnila mačkovo ime v spodnji levi vogal ter dodala dve črni pikici Enamel Dots.

Navodila, kako izdelati osnovo za ATC z rezalno šablono Najlepši par najdete TUKAJ.

ATC prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Katzelkraft (Les Chats Russes); Dovecraft (Alpha); Hero Arts (Notebook essentials)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Walnut Stain; Vintage Photo); Izink (Jasmine); Copic markerji (C5, C3, C1); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  X-Cut (Speech bubbles)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

9 komentarjev:

Conny pravi ...

Wow, this ATC is fantastic! I love this cat!
Thanks for joining us at ATC around the world!
Hugs,
Conny

Jane pravi ...

That sleepy cat is really cute and I love your artsy background. Thanks for sharing with the HLS ATC Challenge.

Meihsia Liu pravi ...

Love your cute and beautiful card! Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

Brenda pravi ...

This cute kitty looks as if he is singing...perfect! Thanks so much for joining us at Little Red Wagon this week!

Andreja pravi ...

Kako super si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in naredila čudovito voščilnico :-)) Hvala, ker spet ustvarjaš z nami.

Linda pravi ...

I love this .... the cat is so cute! Thank you for playing along with the HLS ATC challenge xx

Hanne pravi ...

A cute little card you made. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

Granmargaret pravi ...

Lovely cute card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

Basslady pravi ...

how lovely and adorable!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenges! hugs and kisses from germany
silvi xoxo

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022