torek, 9. maj 2017

Dnevnik: Delo v Postojni

Počasi se z dnevnikom bližam h koncu ... to naj bi bil dnevnik za leto 2016, potem imam drugi koncept v mislih. Nekaj podobnega kot delam za sina. Vendar jaz vedno izpeljem začeto do konca in to bom storila tudi s tem dnevnikom.


Včerajšnji izdelek me je tako navdušil, da sem se odločila za isto barvno kombinacijo. Na spletu sem poiskala nekaj starih bakrorezov Postojne in jame, dodala sem človeško ribico in vse sestavila skupaj.


Po dolgih letih oz. slabih dveh desetletjih sem končno podpisala pogodbo za nedoločen čas. V službo se vozim kar nekaj časa, letos poleti bom končno uživala počitnice, saj se ne bom obremenjevala s tem, ali bom septembra dobila novo službo.


Potem ko sem bakroreze natisnila, sem jim natrgala robove ter jih enega za drugim prilepila na podlago. Robove sem zasenčila z Gessom, ki sem ga razmazala kar s prstom. Nekatere elemente, kot so stavbe in kapniki, sem pobarvala z rumeno. Da proteus bolj izstopa, sem še posebej intenzivno pobarvala spodnji levi kot.


Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.



Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Fitztown (Cameo 2); slikovno gradivo Postojna
PAPIR
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Wild Honey); Izink (Mimosa, Safran)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Lawn Fawn (Cole's alpha uppercase)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; tiskalnik Epson L800

8 komentarjev:

Wendy pravi ...

Fabulous!..... Thanks for joining us at Fab'n'Funky:)
Wendy x

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Superca in iz srca čestitke za službo
lp Tamara

Basslady pravi ...

a very cool creation!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Cynthia pravi ...

Great journal page. Thanks for sharing with Catch the Bug!

Christine pravi ...

The soft shading is beautiful with the black and white sketch. So glad you joined the challenge at Jo's Scrap Shack this week.
Blessings,
Christine
DT
http://withaverygratefulheart.blogspot.com

Arlene pravi ...

Beautiful work. So glad you joined us at Morgan's ArtWorld.

FiestyCrafter (Tina) pravi ...

Gorgeous journal page! Love this! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
Tina dt

Jeanin Jügler pravi ...

This is super pretty! Thanks for playing along at the Simply Create Too Challenge Blog!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022