petek, 31. oktober 2014

Hobotnica in morje iz pergamentnega papirja

Pokukajte na naslednjo povezavo: Radio Koper - Kotiček za jeziček

Prepoznate knjižno kazalo? To je moj izdelek. Zelo sem vesela, da oddajo, v kateri študentje slovenistike razlagajo pravila našega maternega jezika, spremlja moj izdelek, knjižno kazalo žabice z zavitim jezičkom.

Ker sem že začela o jeziku ... Kako se imenuje prosojen papir, ki sem ga uporabila na voščilnici? Pavs ali pergamentni papir. 

Med brskanjem po spletu sem odkrila, da se zelo pogosto uporablja zapis z -u- (paus). Ker si s širjenjem znanja materinščine služim kruh, mi ni dalo miru in sem preverila, kaj pravi "biblija slovenskega jezika" ...

Slovar slovenskega knjižnega jezika dopušča le zapis z -v-, torej pravilen zapis je pavs papir, lahko pa se odločite za poimenovanje pergamentni papir.

Zdaj pa še izdelek, ki sem ga izdelala na podlagi skice pri Friday Sketch Challenges. Skica je zelo preprosta in z lahkoto boste sestavili nekaj lepega, zato vas vabim k sodelovanju. Imate še teden časa.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Gerda Steiner (Octopus); Mavelu (Misli)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja; pergamentni papir
BARVE
VersaFine (Majestic Blu)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Sizzix Bigz (Tim Holtz Scallops) - negativ
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson L800

5 komentarjev:

Loll pravi ...

Sweet image and love that layers of waves and bubbles DSP. Thanks for joining us at ATCAS.

Ne-Ja pravi ...

Nekaj novega si nas naučila :). Hobotnica lepo kraljuje nad morsko obarvani papirji in verz je res pravšnji :)

Deonna B pravi ...

What a Fantastic Card! I love all of the details and that awesome image. Thank you so much for sharing your work with TTCRD this week.

Caryn pravi ...

This is fabulous - love the colours you've used.
Thanks for joining in at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn xxx

Tanja pravi ...

Krasna čestika in zelo izvirna. Če boš kdaj pri volji se nam lahko pridružiš na našem mesečnem CAS druženju.Najdeš nas na http://www.tanyashandmade.si/2014/11/cas-3-ne-snezi-mede.html

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022