sreda, 27. avgust 2014

Samolepilni listki v novi preobleki

Sosed Kljunčku pogosto prinese reklamne samolepilne lističe, ki jih pridno uporablja. Te je imel na pisalni mizi, zdaj bodo v lepši preobleki. Dobil jih bo 1. septembra, ko bo prišel iz šole.


Šablono sem naredila kar sama, saj sploh ni težko. Uporabila sem različne barve in vrste papirjev ter jih zlepila skupaj. Nazadnje sem naredila še napis, ki poživi celoto. Ker v kvadrat nisem uspela spraviti nobene pametne misli, sem uporabila tri besede: Misli - Ideje - Dejanja. "M" pač izstopa, je pa hkrati prva črka kljunčkovega imena, zato ima dvojni pomen.


Samolepilne listke prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
digitalni papir Summer Driggs; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
Distress Ink (Tattered Rose; Vintage Photo); Glossy Accents
DODATKI/ACCESSORIES
alu folija
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson L800; pisava Elegant Typewriter; pisava Janda Siesta Sunrise

4 komentarji:

Plutka. pravi ...

Superca! Sploh napis mi je zelo všeč.. Krasno si naredila.

Ne-Ja pravi ...

Super si se znašla z napisom. Ideja pa je res fantastična in ravno pravšnja za novopečenega šolarja :)

Melissa Bove pravi ...

This is super cute and very creative! I love this!

Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

hugs...
Melissa

Vladuška pravi ...

Super svincnik. Fajn si mu naredila se radirko :) In listici so lepo spravljeni.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022