sreda, 15. maj 2013

Mama je ena sama


Mama je ena sama,
prva radost je mama,
prvi spev nina-nana,
prva beseda: mama.

Dajmo vse rože mami,
dajmo vsa sonca mami,
pesem, ki v nas se drami,
dajmo, zapojmo mami;

Naj ne ostane brez mame
nihče na širnem svetu,
naj žive naše mame,
mame najlepše na svetu!

Tone Pavček



Nastala je še ena voščilnica za mame, tokratno je navdihnila Pavčkova pesem. 

 Podlaga je v rjavi barvi, najprej sem naredila okvirček iz papirja v ustrezni velikosti, da sem prekrila predele, ki jih nisem želela poštempljati - štampiljka je namreč večja od odtisa. Nato se odtisnila še štampiljko z rožicami. Ko sem odtisnila še štampiljko in vse skupaj posula  z reliefnim prahom ter pritrdila na papir, sem vzela v roke tuš, vanj sem pomočila konico debelejše igle in naključno škropila po papirju. Ne boste verjeli, v prvem poizkusu so vse "packe" zgrešile voščilnico in sem med drugim poškropila mizo in omarico. Kasneje sem bila uspešnejša in so packe pristale na želenih mestih.

Nazadnje sem še natisnila eno kitico Pavčkove pesmi ter roko z iztegnjenim kazalcem in ju pritrdila s tanjšimi 3-D blazinicami. Zadnje, kar sem na voščilnici delala, je senčenje z belo barvo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Waltzingmouse (Dots)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (A6 kraft); domača zaloga papirja
BARVE
črn tuš; VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
Cuttlebug;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson Stylus Photo R200

13 komentarjev:

Mojca pravi ...

Krasna in zelo izvirna. Všeč mi je tudi embosing. lp

Sharon (glitterangel) pravi ...

Love the polka dot background. Thanks for joining in with the Daring Cardmakers this week x

Nancy pravi ...

Great job with the technique challenge over at JUGS..glad you joined us this week!

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Zelo je lepa in Pavček seže tudi meni do srca,
lp Tamara

Vladuška pravi ...

Zanimivo si tole skombinirala in le deloma odtisnila stampiljko. Me zelo veseli, da si se nama pridruzila tudi tokrat.

Sue Nicholson pravi ...

Lovely card and layout, thanks for joining us at CC&CC, good luck cheers Sue N x

Peggy pravi ...

Very pretty. Thanks for playing with us at Going Grey with Scrap-Creations.

Dewi Lestari pravi ...

So lovely! Thanks for joining at Chocolate, Coffee & Cards Challenges: Mother's Day
Hugs
Dewi

Tina pravi ...

Kako je lepa, všeč mi je malce retro učinek, ki ga naredi rokica! Maskiranje si pa super izvedla, sploh nisem pomislila na obratno verzijo! Hvala, ker si se nama pridružila.

Marisa pravi ...

Lovely touches with the white :) Thanks for joining us at Just Us Girls!

Angie Tieman pravi ...

Super cute card! Love that embossed white on the kraft!! Thanks for playing along with our special anniversary challenge at CAS-ual Fridays!

Danica pravi ...

Dobro si to izvedla, lepa je.
Lp Danica

oldpunca pravi ...

Superca! Zelo izvirno si se lotila izziva. Všeč mi je :-)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022