petek, 12. april 2013

Skrita mavrica

To embalažo za voščilnice sem naredila za sestro, ki me je prosila, naj ji izdelam nekaj voščilnic, saj je ponavadi vedno na tesnem s časom ... šla sem še korak naprej - izdelala sem ji ovojnico, v kateri ima voščilnice za različne priložnosti, kvalitetno pisalo in blokec za pisanje voščil. V tem je zelo dobra.


 Za osnovo sem vzela staro škatlo za čevlje, popisani krajši stranici sem odrezala in tako je ostala prav lična siva mapa. V bistvu sem zunanjost okrasila minimalistično in zelo resnobno. Dodala sem le zelen trak in štampiljko Anye. Pobarvala sem jo s Copic-markerji v olivno zelenem odtenku.

No, notranjost pa je pravo nasprotje ... prava eksplozija pisanih barv z zeleno za podlago in dodatek.
Mapo za pisanje voščilnic prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
The Greeting Farm (Anya with bag)
PAPIR
reciklirana embalaža; domača zaloga papirja; papir Summer Driggs
BARVE
Copic markerji
DODATKI
trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Square 3); Sizzix (Scallops); Spellbinders (Scalloped ovals LG)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus R200

4 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super, zelo lepo si izdelala mapo :)

Danica pravi ...

Krasna mapca. Všeč mi je mavrica barv. Lp

Andreja pravi ...

Čudovito mavrico si skrila v notranjost!
Všeč mi je tvoj izdelek :-))

Rhea Weigand pravi ...

Thank you so very much for joining playing in the 7 Kids College Fund Challenge!
I just love you design ☺! Hugs, Rhea PassionatePaperCreations.blogspot.com

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022