ponedeljek, 29. april 2013

Aprilski dež in Stanislav Sidorov

Obožujem vse upodabljajoče umetnosti, zato pogosto naključno brskam po spletu po stvaritvah, ki so drugačne in pritegnejo mojo pozornost. In tako sem odkrila tudi Stanislava Sidorova, ruskega slikarja, ki prihaja iz dalnjega vzhoda ruske države, z meje s Kitajsko. Dež in predvsem dežniki so pogost motiv na njegovih slikah. Te slike so meni najljubše.

Tokrat sem voščilnico poskenirala, fotografiram jo jutri.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

5 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Res so lepe in jutri bo baje tudi na našem koncu dež-bomo potrebovali te vajine dežnike,
danes pa en lep sončen dan,
pozdravček Tamara

Mojca pravi ...

Res je luštna in krasnih barv. lp

Anonimni pravi ...

What a perfect card for the weather we have been having so far this spring! That umbrella image sums it all up! ;)
Thanks for playing along with the Daring Cardmakers this week! :)

Sharon (glitterangel) pravi ...

Lovely image! Thanks for joining in with the Daring Cardmakers this week x

Svenja pravi ...

I looove those umbrellas!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022