četrtek, 26. julij 2012

Nakitkarsko poletje: Zapestnice 1

 Skoraj 2 leti nazaj sem kupila ovalne rinkice, nakar sem ugotovila, da so izdelane v enem kosu, zato jih ne morem nizati skupaj. In je načrt, ki sem ga takrat imela, splaval po vodi. Te ovalne rinke, ki so zelo lepe, pa so čakale na svoj čas.

Že nekaj časa se spogledujem z različnimi makrame tehnikami - od preprostih kitk do zapletenih kitajskih vozlov. Tokrat sem izbrala zelo preprosto tehniko, ki skupaj z obročki, ustvari krasen efekt.

Spodaj so zapestnice fotografirane še po friziranju. Vsaka je dobila svoj karabinček.

Spredaj in zadaj ... v bistvu se lahko nosi tako ali drugače

3 komentarji:

mihaela pravi ...

Zelo lepo!!

Mojca pravi ...

Oooo so lepe, me spominjajo na osnovnošolske dni, ko smo tudi sami nekaj takega izdelovali (seveda ne tako kompliciranih). Krasne so. LP

p.s. pa če te zanima moj bombonček mogoče, lepo vabljena http://soulsanctuaryblog.blogspot.com/2012/07/cas-za-bomboncek-candy-time.html

Amikadeja pravi ...

Zelo zanimive in lepe zapestnice! Nekaj čisto posebnega in ravno pravšnje za poletje.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022