nedelja, 3. junij 2012

Izmenjava nakita



Po dolgem času spet objavljam ... tokratni mrk ni vezan na neustvarjalnost, ampak na veliko ustvarjalno mrzlico, ki pa še ne more biti razkrita. Tokrat objavljam komplet, ki sem ga izdelala za izmenjavo nakita na Otoku zakladov. Tema je bila POMLAD.

Ker je moja izžrebanka želela nekaj v zeleni ali vijolični, sem obe barvi združila. Naredila sem preprost, zelo nosljiv kos nakita, ki mi je tako všeč, da bom nekaj v tej barvni kombinaciji naredila tudi zase.



Glavno mesto na nakitu imajo zeleni kristalčki z mavričnim leskom, ki imajo ob sebi po 2 Swarovski kristalčka. Osnova je zelena jeklena žica, vsi kovinski dodatki pa so v bakreni barvi, ki še bolj poudarja zeleno in vijolično.


Težave sem imela z osnovo za prstan, saj bakrene osnove za prstan nimam, ker ne vem velikosti prstana imetnice tega nakita, ga tudi nisem mogla izdelati iz žice. Na koncu sem se znašla tako, da sem uporabila spominsko žico za prstane, ki sem jo oblekla v 2-milimetrske vijolične perlice.





Upam, da je novi lastnici tega nakita komplet všeč.

V prihodnjih dneh bom objavila še izdelek, ki ga je zame naredila Epika: krasna kvačkanka v modrih tonih ... več prihodnjič.

Sicer pa cele dneve izdelujem serijo dvajsetih albumčkov za fotografije, ki jih bom svojim devetošolcem podarila na valeti. Njihove fotografije pa bom objavila po 15. juniju ... še malo potrpljenja.


1 komentar:

Vladuška pravi ...

Res je lep in svež tale kompletek in ta zelena je tako krasna.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022