torek, 19. junij 2012

Albumček 4/20

Objava albumov se nadaljuje, čeprav sem ugotovila, da enega nisem fotografirala.

Tokrat sem izbrala oranžno-zeleno kombinacijo, s kančkom rumene in rdeče. Porabila sem še preostanek doma izdelanega Washi traka. Tudi moto sem pritrdila kot ročno odtrgan lepilni trak.

Za vseh 20 albumov sem potrebovala dobrih 14 dni intenzivnega dela. Prvega sem delala celo popoldne do pozno ponoči, ker sem še ugotavljala, kakšno postavitev izbrati. Za ostale sem porabila 2 do 3 ure, če ne štejem risanja likov in barvanja le-teh. Z vsakim albumom sem postala bolj vešča in sem si stvari tudi pripravljala v naprej, da je delo hitreje steklo.

Rada bi se vam zahvalila za vse komentarje, ki ste jih glede mojega projekta zapisali do sedaj. Hvala vam za vse besede občudovanja.

Ta album prijavljam na naslednje izzive:



Mislim, da vsebuje vse barve na fotografiji in predstavlja zaključek šolskega leta ter začetek poletja za celo generacijo devetošolcev.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
reciklirana embalaža; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji
DODATKI
zakovice; obročki za spenjanje papirja; trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Nellie Snellen (Square 3); Sizzix (Tim Holtz Chip block alpha)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; tiskalnik Epson Stylus R200; spenjač

5 komentarjev:

Mojca pravi ...

Tudi ta je krasen in res lepo, da se potrudiš takole za svoje učence, ... mi nismo od profesorjev nikoli nič dobili. LP

MA-MI pravi ...

Zdaj so drugi časi ...

Janet - aka stacky pravi ...

Your card is lovely, love the image and colour of the backing paper.
Thank you for entering the sketch n stash challenge, in order for us to enter you into the draw please would you include a picture of your chosen sketch x

Sue pravi ...

Gorgeous card, a fabulous image and great colours.
Thanks for taking part in the sketch n stash challenge
Sue

Mandy pravi ...

Gorgeous book, super cute image and fab colour combo :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp
hugs Mandy xx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022