torek, 17. april 2012

Neskončno število kontejnerjev ...

Ne, nisem v pristaniču, ampak doma, na kuhinjski mizi. Kar nekaj odpadnega papirja sem porabila, da sem ustvarila tole kontejnersko mesto, ki pa ni nikakršna sodobna inštalacija, ampak zelo uporaben sistem za shranjevanje mojega nakitkarskega materiala.


Takole izgleda posamični element. Zdaj imam vse drobne perlice spravljene v teh škatlicah. Izdelava je bila zelo preprosta: najprej sem izmerila velikost predalčkov škatel za orodje, nato sem iz kupa odpadnega pisarniškega papirja izdelala ... približno 100 škatel. Ko sem se enkrat lotila dela, je zelo hitro steklo. Izrezala sem papir na ustrezno velikost, prepognila robove ter zarezala v vogale. Vse držita skupaj le dve kovniski sponki.

Škatle sem izdelala v več velikostih, glede na prostor, ki ga porabijo v predalčku in tudi glede na velikost različnih vrst predalčkov. Na fotografiji spodaj so samo perlice (navadne steklene), ki sem jih spravila v eno škatlo za orodje ... takih škatel pa imam več in vse še niso tako lepo pospravljene.



Mavrična postavitev predalčkov s škatlicami tik preden so šle v "omarico". Shranjevanje v takih škatlah se je izkazalo za dobro, saj so perlice zložene zelo pregledno in tudi uporaba perlic je na tak način lažja. Preprosto vzamem škatlico s sabo, ko odrabim, odnesem nazaj na svoje mesto. Brez odpiranja vrečk, prestavljanja v druge posode in pospravljanja nazaj v vrečke.


Če bi se prej domislila tega sistema, bi si lahko prišparala kar nekaj evrčkov. Take škatle bi lahko prilagodila škatlam za čevlje ali kakšnim podobnim embalažam.

4 komentarji:

Andreja pravi ...

Super ideja in predzadnja slika - mozaik izgleda fantastično!
Pridna :-))

DidiArt pravi ...

ojoj, ideja za porabit, zelo lepo prikazana zadevica, hvala za obisk na mojem blogu, kaj pa kavica, ustvarjalni dan = ?

Keti's Projects pravi ...

Super ideja, jaz tudi opažam, da je ustvarjanje ful lažje, če imaš "pripomočke in material" lepo pregledno pospravljene.

p.s. Jaz sem delala ene male škatljice z origami tehniko, tudi zelo uporabno. Mislim, da se bom danes spet lotila pospravljanja ;-))

Damjana Ž. pravi ...

luštna ideja. Z leti se je nabralo toliko enega materiala, da bi tudi tale tvoja ideja bila zelo "ponucna".

Danes sem odkrila tvoj blog. Gotovo pridem še :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022