sreda, 6. april 2011

Končana!

Ja, sem res lahko zadovoljna, da je konec, saj sem prvo različico začela že 1. novembra lani, potem sem ugotovila, da je močno preširoka (sedanja je za 1/3 ožja) in to, ko mi je manjkal še dober centimeter, da jo dokončam. Pomerila sem jo na roki in delovala je kot kos oklepa, jaz pa sem hotela ustvariti elegantno zapestnico. In začela sem znova, tokrat sem bila veliko bolj motivirana in tudi za 1/3 ožja zapestnica je hitreje dobivala obliko. Končala sem jo že pred dobrim tednom, a je nisem uspela fotografirati. Spomnila sem se vedno zvečer in ob umetni svetlobi ne pride do izraza. Ker grem v službo šele čez dobro uro, sem jo uspela fotografirati danes zjutraj in tukaj je v vsej svoji širini in dolžini.
Ker sem uporabila zelo tanek laks, sem robove ojačala z žico, preden sem pripela zaključek za zapiranje.
Ta-da-da, tako pa zgleda na roki. Ja, na moji roki z lepo "urejenimi" kratkimi nohti ... ki se mi lomijo in luščijo, enkrat tukaj, drugič tam.

1 komentar:

Simona pravi ...

Lepa. Čestitke za potrpežljivost. Sama odkrito priznam, da bi potrpežljivosti meni zagotovo zmanjkalo.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022