nedelja, 13. februar 2011

Juhu! Po hirbu navzdol ...


Minilo je leto in sosedov fant ima spet rojstni dan. Ker sem izvedela, da je med drugim za darilo dobil dve želvici, se mi je zdela voščilnica z želvico nadvse primerna (ninja želve mi niso všeč).

Da bi bila voščilnica bolj igriva, sem posredi naredila zarezo - po kateri se želvica drsa z ene strani voščilnice na drugo. Pikčasto ozadje je bolj zeleno kot tule na sliki in se lepo ujema s podlago in želvico.


Poleg želve izstopata dva elementa: sonce in napis. Sonce sem dodatno okrasila s steklenimi kroglicami, ki so sicer namenjene krašenju nohtov.


Voščilnico prijavljam na 23. izziv pri Craftalnici: živali. Za otroške voščilnice so zame dobrodošla tematika.

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
pobarvanka (Želva v oklepu); SCR510 (abeceda)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
Archival Ink (black); Copic markerji; zelena blazinica
DODATKI/ACCESSORIES
rumene mikroperle
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug; Spellbinders (Standard Circles LG)

12 komentarjev:

Amikadeja pravi ...

Super voščilnica! In krasna ideja tole s premikajočo želvico!

Maja pravi ...

Tudi meni ninja želve niso nič kaj pri srcu, kaj čmo, sva napačna generacija ;) Tale tvoja, pa je res simpatična.

Vladuška pravi ...

Super ideja s to želvico, ki se spušča po hribu. Prav vesela, lušna čestitka.

Tanja E. pravi ...

Super čestitka in čudovite otroške barve, res lepo ti je uspela, LP:)

Simona pravi ...

Vesela voščilnica z želvico, ki se driča pa nekaj posebnega. Mi tudi imamo doma želvico - no želvica je bila pred kakšnimi 17 leti, ko je prišla k hiši, danes pa je želva.

Janja pravi ...

Odlična ideja. Želvica je super :)).

Goga pravi ...

Kako je fajn tale voščilnica, spet nova ideja , hvala zanjo :).

Kefa pravi ...

waw, kako dobra voščilnica...in ideja.
Super.
Papa Kefa***

MA-MI pravi ...

Hvala za vse komentarje!

Manuela pravi ...

Jeejj kako je luštna tale želva!! :)) In še po hribu se spušča?? Uspela si narediti zelo zabavno čestitko tudi za otroške glavice, kar pa ni vedno lahko. ;))

Hvala, ker sodeluješ na 23. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
––––•(-•( Manuela )•-)•––––

klementina pravi ...

super lepa zelvica s super idejo po hribu =)=)

BojaMoja pravi ...

:)) res dobra ideja :)) takšne želvice bi bil pa vesel prav vsak mali junak ♥ ♥ ♥

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022