nedelja, 28. november 2010

Adventni venček 2010

Letos sem bila malo v škripcih: prave zamisli za adventni venček ni in ni bilo. Potem sem na otočku ponovno pokukala v temo "adventni venčki" in čez noč je v meni dozorela zamisel. Zahvaliti pa se moram predvsem "P!ki.", ki je s svojo zamislijo spodbudila mojo domišljijo.

Za osnovo sem vzela bel kovinski lonček za rože (ki ga sicer uporabljam kot koš za manjše odpadke na delovni/pisalni mizi), iz kartona sem izdelala dvojno dno.

Notranjost lončka sem napolnila z barvno granilijo, ki sem jo pred časom kupila v Merkurju, a takratne zamisli nisem realizirala. Granilija je svetlo zelene barve ... kot zelena jabolka. Zaradi dvojnega dna je bilo dovolj pol embalaže, sicer bi potrebovala več kot eno.

V Ikei sem kupila komplet sveč: v isti škatli so bile temno modre, turkizno modre in svetlo zelene. Mami sem dala temno modre, sestri turkizne, sama pa sem obdržala zelene. Male svečke sem okrasila z rafijo, barvnimi vrvicami in nekaj kristalčki v zeleni barvi.
Klasični venčki mi niso preveč všeč in nad letošnjim izidom sem nadvse navdušena. Všeč mi je.
V ta namen sem odstranila vso navlako (beri: predvsem ustvarjalni material in orodje) s kuhinjske mize, jo dodobra pobrisala ter zlikala rdeč tekač ...

5 komentarjev:

moi pravi ...

Krasna ideja.

Janja pravi ...

Prvič vidim adventni venček v taki izvedbi...in mi je full všeč! Res super ideja!

Maja pravi ...

Čisto prav, da si navdušena, ker sem jaz tudi :) Tako drugačen je, vsega je ravno prav in barvna kombinacija... Slika pa kot iz kakšne zelo fensi revije!

Vladuška pravi ...

Meni so všeč tako klasični venčki, kot tudi taki drugačni, svojstveni in prav zato mi je všeč tudi tvoj.

Maja pravi ...

Super ideja za adventni venček. Saj res ni potrebno, da bi vsi imeli klasičnega.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022