nedelja, 26. september 2010

Opalno sonce ali lesk 38 opalnih Swarovski perlic

PO DEŽJU VEDNO POSIJE SONCE ... no, tole sem izdelovala med največjimi nalivi ... natikanje za pomirjanje živčkov, da nisem preveč razmišljala o veliki vodi, ki je hotela v naše bivališče.
Pred časom sem izdelala dve opalni zapestnici ... v bistvu je imela vsaka svoje prednosti in slabosti. In napočil je čas, da (vsaj) eno popravim. Na dve vzporedni spominski žički sem nanizala perlice in perlasta "nabodalca", nastalo je opalno sonce, ki mi je bilo tako všeč, da sem ga fotografirala.
Ker v sončnih dnevih, ki so sledili poplavi, nisem imela časa za fotografiranje, so slike malce temne ... ko bo lepše vreme, bom mogoče posnela še kakšno.

In ker so Swarovski kamenčki zame sinonim za nekaj bleščečega, prijavljam tole zapestnico za 13. izziv pri Craftalnici.

4 komentarji:

Teja pravi ...

Čudovita je!

BojaMoja pravi ...

Lepa je!

Manuela pravi ...

Super zapestnica! Hvala, ker si nam se pridružila na CRAFT-alnici! :))

Lepo se imej,
Manuela

Amikadeja pravi ...

Lepa zapestnica in super ideja o "bleščečem" - da niso vedno le bleščice.

Mimogrede, na blogu ti podarjam sončno nagradico!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022