sreda, 4. avgust 2010

Album: Zadnja slika drugega albuma


Pa sem napolnila drugi album. V resnici sem prvega zapolnila s prvimi šestimi meseci Kljunčkovega življenja. Ker še nisem uporabljala Picasse, sem razvijala celotne fotografije, največkrat v formatu 10 x 15. Sicer sem jih potem fizično obrezala in odstranila odvečne dele, kljub temu pa se je album polnil in polnil. Potem pa sem začela uporabljati Picasso 2 in moram reči, da sem v Picassi 3 našla rešene pomanjkljivosti iz 2. Več niti ne potrebujem.
V starem računalniku sem sicer imela Corel Draw za obdelavo fotografij, večinoma sem ga uporabljala za obdelavo tujih digitalnih fotografij, ker sem sama uporabljala refleksni aparat: na potovanja sem vzela po deset ina več filmov po 36 fotografij.
Sem vztrajala, dokler nisem dobila Kljunčka. Uporaba klasičnega fotoaparata je bila neprimerna in potratna, zato sem vedno bolj posegala po očetovem digitalcu. Kaj kmalu pa sem nabavila svojega.
Sem kar malce zašla. Na to stran sem prilepila fotografije, ki sem jih posnela (spet s telefonom) ob morju po prihodu iz bolnišnice. Bil je lep sončen decembrski dan. Najprej sva šla na kontrolo k zdravniku, ker je bilo vse v redu, sva se zapeljala do morja. Kljunček je do tedaj malce kašljal, po dopolnevu ob morju je kašelj prenehal.
Igrala sva se s kamenčki, se lovila in gledala valove. Bundo in kapo sva si slekla, ker je postalo zares toplo. Bil je prijeten dan.

1 komentar:

Teja pravi ...

Tale je pa ena od najlepših podlag v albumu. Glede na slike, ki si jih pokazala, je nastal čudovit album.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022