nedelja, 20. junij 2010

Nakit X

Ker sem prejšnji teden obiskala sorodnike na Štajerskem, nisem ničesar objavljala, tudi na blog nisem šla skoraj cel teden. Kar pa ne pomeni, da nisem bila nič ustvarjalna. Ker naša sivka že lepo cveti, sem se preizkusila v izdelovanju butaric iz sivke. Po začetnih nerodnostih sem postala kar vešča. Zdaj imam za vsak predal in omaro po enega, nekaj pa sem jih tudi podarila. Še par cvetov je ostalo, ki se bodo spremenili v butarice, takrat jih bom fotografirala ... tokrat jih namreč nisem.

Potem sem izdelala kar nekaj kosov nakita za teto, sestrično, bratrančevo ženo in otroke. Vendar nisem fotografirala ničesar ... ni bilo časa. Izdelala sem nekaj verižic iz lesenih perlic in nekaj obeskov za mobi.

Med drugim sem tudi vse fante iz soseske (ki so to želeli) opremila z lesenimi verižicami. Tudi mojega Kljunčka. No, tisto še imam pri hiši!

V bistvu sem od zadnje objave izdelala 10 lesenih verižic. Fotografirala pa nisem niti ene!

Da imam nekakšen fotografski lenoritis dokazuje tudi spodnji izdelek. Skoraj sem ga dala iz rok brez fotografiranja. Namenjen je sodelavki in jutri ga oddam. Je nekakšen razvoj zamisli, ki je bila med izzivi v Craftalnici. Najdete jo tukaj.


Tale se mi zdi bolj prefinjena, sploh zaradi trojne verižice v svetli, zlatorumeni barvi. Moji podaljški so vsi zelo dolgi, da omogočajo nošenje na golo kožo in na majice z visokim ovratnikom pozimi.

1 komentar:

Vladuška pravi ...

Krasen komplet. Škoda da nisi poslikala še ostalih svojih izdelkov :-)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022