nedelja, 25. april 2010

Tretji izziv pri Craft-alnici in še marsikaj!


Za tretji izziv pri Craft-alnici sem izbrala trojni izdelek: nakit, torbico in čestitko. Namenjeni so prijateljici, ki je pred kratkim diplomirala. Ker spodnja fotografija ni najbolje uspela, sem se šla spet fotografa. Rezultat ste že videli zgoraj.



S te fotografije so me takoj prevzeli lubje, pisalo ter rumena barva cveta. V bistvu sem najmanj pozornosti posvetila lanterni s svečko.

Najprej sem izdelala nakit: kombinirala sem rjavo, ki je na fotografiji prevladujoča, z rumeno, ki najbolj izstopa. Luč iz lanterne odseva v kvadratnih steklenih perlah v barvi narcise in drobnih Swarovski kristalčkih. Lubje ponazarjajo rjave perle.
Vladka, zahvaliti se ti moram, da si me navdahnila in sem kar na spletu poiskala dovolj veliko fotografijo lubja, ki sem jo natisnila na A4 kartonček, in tako dobila zelo zanimiv vzorčast papir. Za ročaje sem skombinirala perlice za nakit: steklene rumene in rjave. Na koncu sem dodala še rumeno sončnico.


Voščilnico pa sem izdelala po predlogi CCEE Stampers, kjer sem izkoristila ostanek "lubja" za trikotnik. Ker je izdelek v barvah zemlje, se mi je zdel primeren tudi za Created Byhand Challenge z naslovom Za lepoto Zemlje. Potem pa sem ugotovila, da pri Kaboodle Doodles želijo nekaj z reliefom - pisavo sem pohroščkala in senčila z voščenkami. Tri male rumene rožice pa sem prijavila na Crazy Amigo Challenge.

8 komentarjev:

Vladuška pravi ...

oo, super kompletek in všeč mi je ta videz lubja. Kaj vse nastaja na osnovi fotografije, toliko je možnih kombinacij in jaz sem navdušena nad izdelki.

Manuela pravi ...

Zelo zanimiv kompletek. Res nastajajo najrazličnejši izdelki na podlagi ene same fotografije. Super! Hvala, ker si se nam pridružila na tretjem izzivu CRAFT-alnice.

Cindy Haffner pravi ...

So LOVELY.

Robyn pravi ...

thanks for playing

BojaMoja pravi ...

Lep kompletek ♥ ♥ ♥ zelo si bila pridna :)

MA-MI pravi ...

Hvala za pohvale. Se vidi, da so počitnice in sem si vzela čas za ustvarjanje!

Joanne (jojot) pravi ...

what a lovely use of the CCEE sketch...may have to borrow that idea myself....thanks for playing

Lilacanglia pravi ...

Beautiful,
Thank you for joining in with the embossing challenge over at Kaboodle Doodles this week,
Hugs
Angie

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022