ponedeljek, 4. maj 2009

Za mamin rojstni dan

Ker naša ljuba mamica skrbi za vse nas, sem ji pripravila malo pozornost. Voščilnico in kolažno sliko z naslovom "MOJA LJUBEZEN IN MOJE ŽIVLJENJE", kjer sem predstavila mamino življenjsko pot. Tina je poskrbela za vsebino voščilnice, tata je nabral rožice in teta Vera je skuhala odlično kosilo.


V kolaž sem vstavila slike od njenega otroštva naprej: mala deklica s punčko, s starši in sestro Vero, sliko postavnega mladeniča Vojkota, njuno vabilo na poroko ter poročne slike, slike mene in Tine ter zadnjega prišleka, ki ji je dal naziv "nona". Zraven sem prilepila še bucike, saj je mojstrica šivanja, košček križanke, ki jih tako rada rešuje, ter skodelico kave. Lepo jo je spiti skupaj!

To je bilo 20. aprila 2009.

2 komentarja:

mojchka pravi ...

To si se pa res lepo spomnila. Mogoče bom kopirala tvojo idejo...

Tejči pravi ...

lepo presenečenje!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022