sreda, 6. maj 2009

Lončki za pisala

Po selitvi z Gorenjske je ostalo veliko stvari po škatlah. Pred porodom sem kot pridna mravljica hitela pospravljati tudi ta del stanovanja, vendar me je porod prehitel - čeprav sem rodila 12 dni čez rok. Preveč je bilo za postoriti. Potem pa dolgo časa nič. Martin je že od začetka pridno spal ponoči, podnevi pa je vztrajal v budnem stanju. Med drugim je delovna soba postala odlagališče - "žgabucin" bi rekla nona Vitka - za razno kramo.

Na srečo Martin več spi tudi podnevi, saj ga očitno dnevi prebiti zunaj in osvajanje novih veščin zelo utrujajo, jaz pa imam čas za postopno pospravljanje tega prostora.

Če se nečesa lotim, sem zelo natančna. Pisala sem imela v teh lončkih že nekaj let. Odslužene konzerve niso bile najbolj estetske. Tako sem jih polepšala s servetno tehniko. Zdaj so pisala že lepo razvrščena in na dosegu roke.

Najprej sem lončke pobarvala z barvo za kovino, nato sem jih okrasila še z odrezki iz servet. Srebrne lončke sem prekrila z belo, tistega pa, ki je bil potiskan, sem najprej prebarvala v črno in nato naredila čez še dve beli črti - za tulipan in mačehe.



1 komentar:

MA-MI pravi ...

Petra, hvala za lep popoldan.
Sem preverila, v šparu imajo lepilo za servetno tehniko (nekaj čez 4 €).

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022